فولکس واگن وسایل نقلیه خود را با الکسای آمازون ترکیب می کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 174
نویسنده : iliya-computer.ir

بر اساس این گزارش، فولکس واگن خودروهای خود را با عملکرد tap-to-talk ترکیب می کند. این به معنای آنست که کاربران قادر خواهند بود تا با ضربه بر روی یک دکمه، الکسای آمازون را برای انجام وظایف مختلف در اختیار خود داشته باشند. با این ویژگی می توان تکنولوژی خانه های هوشمند را کنترل کرده، در خواست پخش موسیقی کرد، به نوتیف ها رسیدگی کرده و حتی دستور جایگزینی قطعات ماشین را داد.

گروه خودروسازی فولکس واگن نیز به این ویژگی ها، یک مهارت جدید اضافه کرده است. کاربران با این مهارت جدید می توانند سطح سوخت خودروی خود را بررسی کرده، مسیر خود را اعلام کرده و کارهای دیگری نیز انجام دهند.

این کار می تواند از طریق دستگاه هایی چون آمازون اکو، اکو دات (Echo Dot) و اکو تب (Echo Tap) انجام شود. متاسفانه هنوز هیچ زمانی از ادغام الکسای آمازون با خودروهای فولکس واگن اعلام نشده است؛ اما این اتفاقی است که قطع به یقین انجام خواهد شد.

.

منبع:     iliya-computer.ir



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: Volkswagen ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: