لیزر حرارتی سبز JD-303
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لیزر حرارتی سبز JD-303
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 103
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه لیزر حرارتی سبز JD-303



لیزر حرارتی سبز JD-303، لیزر حرارتی بسیار قدرتمند که کاغذ و حتی کارتن را آتش می زند. با برد 12 کیلومتر واقعی و قطر پرتو بالا. لیزر حرارتی JD-303 ابزاری برای حرفه ای ها. با کیفیت فوق العاده بالا و 6 ماه گارانتی تعویض ...
لیزر سبز بسیار قدرتمند حرارتی مدل 303 علاوه بر ایجاد پرتو سبز خطی و جلوه های ویژه، دارای کاربرد حرارتی نیز میباشد و قدرت حرارتی که این لیزر سبز در قسمت نوک پرتو سبز ایجاد شده، تولید میکند بسیار زیاد بوده و قادر به سوزاندن کاغذ، مقوا، کبریت، چوب و نیز ذوب صفحات سربی می باشد. با توجه به قدرت بالای این نوع لیزرها که قدرت سوزانندگی دارند، دارای قفل امنیتی و کلید مربوطه میباشد که جهت دور نگهداشتن از دسترس اطفال و سایرین میتوانید لیزر سبز را قفل نمائید تا به هیچ عنوان کار نکند. پرتو نور سبز ایجاد شده با این لیزر حرارتی 12 کیلومتر در خط مستقیم بوده و قدرت آن نیز بسیار بالا می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 77500 تومان




:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: