گوشی تلفن ثابت طرح لب و زبان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گوشی تلفن ثابت طرح لب و زبان
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 105
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه گوشی تلفن ثابت طرح لب و زبان



گوشی تلفن ثابت طرح لب و زبان، طراحی فوق العاده بی نظیر و خلاقانه. یک گوشی تلفن متفاوت برای دکوراسیون متفاوت و متمایز ...
تلفن فانتزی و زیبای مدل لب و زبان با طرح خاص و متفاوت خود نظر همگان را به خود جلب می کند! این تلفن بهترین وسیله برای تکمیل کردن طراحی فانتزی هر دکوراسیونی می باشد. تلفن طرح لب و زبان بهترین گزینه برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی شما می باشد. وسیله ای بسیار کاربردی و در عین حال فانتزی و دوست داشتنی. این محصول دارای ویژگی های معمول یک تلفن عادی نظیر: سوئیچ پالس و تن، دکمه نگهداشتن مکالمه، ردیال و ... می باشد. هم اکنون می توانید این تلفن را با قیمت استثنایی و کیفیتی بی نظیر همراه با 1 سال گارانتی معتبر شرکتی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان




:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , کاربردی منزل , ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: