ریموت کنترل جادویی همه کاره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ریموت کنترل جادویی همه کاره
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 100
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه ریموت کنترل جادویی همه کاره



ریموت کنترل جادویی همه کاره، پدیده طراحی سال در زمینه لوازم الکترونیکی. هم جا کلیدی و هم یک کنترل برای تمام تلویزیون ها! وسیله ای حیرت انگیز و استثنایی ...
ریموت کنترل جادویی همه کاره وسیله جدید و حیرت انگیزی می باشد که توجه همگان را به خود جلب می کند! شما با استفاده از این وسیله کوچک و دوست داشتنی که به عنوان یک جا کلیدی نیز طراحی شده است، می توانید تمام تلویزیون ها را خاموش و روشن کنید و یا صدای آن ها را کم و زیاد و یا قطع کنید و یا حتی کانال ها را عوض کنید! این دستگاه بر روی تمامی تلویزیون های موجود در بازار تست شده و قابل استفاده می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را که برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است با قیمتی استثنایی سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15800 تومان




:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی , وسایل شوخی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: