چراغ توپی رقص نور ضد آب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چراغ توپی رقص نور ضد آب
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 105
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه چراغ توپی رقص نور ضد آب



چراغ توپی رقص نور ضد آب، دیگر نگران حمام گریزی کودک دلبندتان نباشید! با چراغ توپی رقص نور کودکتان را به حمام رفتن تشویق کنید، وسیله ای شگفت انگیز و جذاب برای کودکان ...
اگر شما هم جزو آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که با مسئله حمام کردن کودکتان دست و پنجه نرم می‌کنید و با وجود به کار بردن شیوه‌های مختلف تشویق و تنبیه هنوز موفق نشده‌اید از ترس یا تنفر او نسبت به محیط حمام, آب, شسته شدن یا حتی خیس شدن بکاهید، ما به شما استفاده از چراغ توپی رقص نور ضد آب را پیشنهاد میکنیم. با این وسیله نه‌تنها اشتیاق کودک خود را به حمام رفتن چند برابر می کنید، بلکه لحظات خوش و شیرینی را در کنار دلبندتان سپری خواهید کرد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24000 تومان




:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی , کنترلی , رباتیک , پروازی , کودک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: