بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 108
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

 

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying. بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند. دارای سنسور فوق العاده هوشمند. دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند ...
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying محصول جدید و بی نظیری می باشد که حیرت همگان را بر می انگیزد. کافیست این محصول را روشن کنید تا پرواز بشقاب پرنده شروع شود و آن گاه شمایید که باید با دستتان آن را در هوا معلق نگه دارید. این محصول دارای سنسور فوق العاده هوشمند بوده و تا زمانی که دستتان را زیر آن بگیرید پرواز بشقاب پرنده ادامه خواهد داشت. بشقاب پرنده Super Flying دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و همچنین دارای برگه راهنمای فارسی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن چراغ های LED فوق العاده زیبا می باشد که در هنگام پرواز زیبایی خاصی را به بشقاب پرنده می بخشد!

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان




:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی , کنترلی , پروازی , رباتیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: