كلاه حباب ساز جادویی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كلاه حباب ساز جادویی
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 118
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه كلاه حباب ساز جادویی



كلاه حباب ساز جادویی، قابلیت ساخت 200 عدد حباب در دقیقه. دارای یک دستگاه حباب ساز بر روی قسمت بالایی کلاه. هدیه ای بی نظیر برای کودکان ...
افراد مختلف در شرایط سنی مختلف به حباب ها علاقه مند هستند ، ولی زمانی که به فردی بگویی حباب بسازیم ناخواسته یاد درست کردن کف و خیس شدن می افتد ، ولی دیگر شما چنین مشکلاتی را تجربه نخواهید کرد.
ما برای راحتی بیشتر شما و اینکه به سادگی و بدون هیچ زحمتی حباب درست کنید به شما کلاه حباب ساز جادویی را معرفی می کنیم ، کلاهی که تنها کافی است بر سر خود و یا فرزندانتان قرار دهید و آن را روشن کنید تا به راحتی برای شما حباب تولید کند و از دیدن این حباب ها در کنار فرزندانتان لذت ببرید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 23000 تومان




:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی , کنترلی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: