عروسک جناب خان اورجينال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عروسک جناب خان اورجينال
نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 129
نویسنده : iliya-computer.ir

فروش ویژه عروسک جناب خان اورجينال



عروسک جناب خان اورجينال. عرضه شده در 2 سایز کوچک و بزرگ. داراي كد تاييد صحت كالا، دارای هولوگرام و اتيكت جناب خان. استفاده از الياف نرم در توليد عروسك. 100% اورجینال و فوق العاده با كيفيت ...
عروسكي كه به شما معرفي ميكنيم علاوه بر شناخته شدنش در بين كودكان، در بين بزرگسالان هم طرفداران بسياری دارد. جناب خان مدتي است در برنامه ي خندوانه به كارگرداني رامبد جوان بر روي آنتن و از شبكه ي نسيم پخش مي شود. از اين رو كه هميشه و در همه جاي دنيا شخصيت هاي برتر، داراي طرفداراني هستند، ما نيز بر آن شديم تا اين عروسك زيبا و شاد را در بين طرفداران اين مجموعه و دوست داران جناب خان تهيه و توزيع كنيم.
- برای خرید سایز کوچک عروسک جناب خان با قیمت 35000 تومان از لینک زیر وارد صفحه توضیحات محصول شوید و دکمه خرید پستی سایز کوچک را انتخاب کنید و برای خرید سایز بزرگ عروسک با قیمت 45000 تومان می توانید از دکمه خرید پستی زیر استفاده کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان




:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش , سرگرمی , اسباب بازی , کنترلی , پروازی , رباتیک , کامپیوتری , عروسک , فانتزی , مجسمه , وسایل شوخی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: